sâmbătă, 18 februarie 2017

Renfe abandoneze servicii de deficit

                      http://forpedia.ro/archive/index.php/t-1959-p-39.html
  Dacă nu ştiţi răspunsul la această întrebare, nu este cazul să vă îngrijoraţi prea tare. În afară de cei circa un miliard de vorbitori nativi ai limbii chineze şi de cîteva zeci de mii de specialişti şi cunoscători ocazionali ai limbii mandarine, nimeni pe lumea aceasta nu ştie! Exact ca şi dumneavoastră, nici eu nu mi-am făcut prea mari griji din cauza acestei găuri semnificative din cultura mea. Pînă mai ieri, însă! Mai precis, pînă ce atît de originala presă din România mi-a pus sub ochi două ştiri care m-au transformat temporar în stană de piatră. Una ne lumina asupra faptului că un general chinez, numele nu are nicio importanţă, (doar n-o să-mi spuneţi că ştiţi să-l deosebiţi pe Wu de Chu!) a declarat oficial, de-acolo, din... uniforma lui de general, că armata Popularei Republici Chineze este gata să apere Iranul în eventualitatea unui atac mişelesc asupra sa. Ba, pe undeva, printr-un subsol de pagină, zăcea o notă din care reieşea că s-au pregătit deja şi nişte manevre navale ale forţelor chineze prin apropierea ameninţatelor coaste ale islamicei republici. Cealaltă ştire, cu poză cu tot, ne aducea la cunoştinţă că nimeni altul decît Preşedintele Chinei a cerut armatei să fie gata de război!

     
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu